I know you miss me, I miss you to.



Jag har varit så jävla sämst med bloggandet, tur att den inte är levande så att den dör om man inte ser efter den. Fast vissa verkar ju tro att det är så? Förstår mig inte på alla dessa som har som "måste" att blogga femhundra ggr om dagen å svara på kommentarer stup i kvarten. Visst kan jag också vara sån, ibland. Men det är för att jag tycker det är kul, inte för att jag måste.

Idag är det varmt å jävligt, som vanligt! Hade gärna spenderat förmiddagen på en strand vid havet istället för här hemma, vill ni veta vad jag gjort hela dagen? Städat! Jag har storstädat hela lägenheten, varit ute å promenerat, tvättat, duschat å sminkat mig. Skoj va? Not! Ska ta å göra iordning håret mitt, sedan kommer mamma å plockar upp mig. Idag ska jag och hon spendera dagen som är kvar inne på Söder, vi ska vara hundvakt åt några eller nja, mamma och hennes sambo ska vara det. Men han jobbar natt å hon vill inte sova där själv så då lurar hon med mig istället, inget mig emot mer än att jag kommer sakna Mario som fan - as usual när vi är ifrån varandra. Men det ska bli mysigt att spendera lite kvalitetstid med mor min, bara hon och jag. Självklart tar jag med kameran å knäpper några bilder som jag lägger in imorgon, förhoppningsvis... Ni vet ju hur dålig jag är på att hålla sånt jag lovat, inte ens svaren på frågestunden har kommit upp - men dom kommer!

Nu måste jag göra iordning mig fort å packa, so long bitches!


Be careful...
Postat av: isa

Vad skulle din bebis heta sa du? :D

Postat av: Michaela | foto, bloggdesign & vardagsliv

svar/

det låter inte helt fel du :)

ne jag har bara tagit det lugnt, nått jag verkligen behövde. åkte bil längst kusten här uppe, vart med folk osv.. skönt som bara den :)

2010-07-13 @ 23:34:38
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se