Come on!



Okej, jag vet att ni saknat mig men ta`t lugnt fan! Det har tagit bra lång tid att återhämta sig från resan upp till Norrland, men jävlar vad kul vi hade! Ska slänga in en massa wonderful pics senare, för nu har jag inte tid alls. Ska få i mig lunchen, ut å tralla med hundarna, göra mig iordning och sedan dra iväg å kolla bil med mamma. Kul jul, å jag som inte ens har körkort... Men som ni förstår är det ändå inte till mig vi ska kolla, man kan ju alltid önska eller hur!? Men nej, jag skulle inte våga mig bakom ratten nu när jag bär det finaste en människa kan bära. Inte för att jag kör dåligt, utan för alla andra jävla idioter där ute!

Tjingeling!


Be careful...
Postat av: Diana

ta bort kommentaren över tack :)


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se