Pirr i magen!



Snart ska jag åka hem till dom här två sötnosarna, det blev helt enkelt inge SÖS då dom får komma hem idag. Vilket måste kännas sjukt skönt! Så det blir till att träffa lilla Liam snart, snacka om att jag känner pirr i hela magen. Det ska bli så otroligt roligt, man har ju liksom längtat ihjäl sig.

Tar tag i era söta kommentarer när jag kommer hem.

Glöm nu inte att slänga in ett grattis till
Mysan i hennes blogg, hon skulle nog bli jätte glad då :)


Be careful...
Postat av: µ

jag behöver Classys hjälp.. Hur frågar man ut en främing på en dejt?? :S vill du hjälpa mig?

Ha en toppen söndag!

Postat av: pimpXprincess

Vad kul! :D



Skickade ett grattis till henne nyss också :)

2010-02-07 @ 13:31:24
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se