Jag tänker tillbaks...

Minns dom dagarna, dom där speciella dagarna.





Känslan första gången man va kär och fick första kyssen i lågstatidet. På den tiden trodde man att man visste vad kärlek va, hah om man bara vetat!



Lyckan när mamma och pappa sa ja till att jag skulle få pierca naveln.


13 år, och röka inklusive alkohol började bli intressant, fy fan säger jag bara! Man va ute varje helg å söp sig dyng på häxblandningar, samt trodde att man va så jävla häftig för att man rökte (som bilden längst upp, samt den nedanför - hela gamla jordbro ligan). Grupptryck eller vad? Att man sedan va tvungen att ljuga och hålla det hemligt för päronen gjorde allt extra spännande.



När mamma kom hem med Chilie för 7 år sen, lyckan gick inte att beskriva över den lilla hårboll jag hade tätt i min famn. Eller när hon sa ja till att jag skulle få ta över Dizzie, eller den där gången när hon sa ja till att jag skulle få häst - lilla Rasmus som jag saknar av hela mitt hjärta!





image49

Alla tider med vännerna, då glädje och skratt fyllde de platser vi varit på.

image13 image15

Dagen då jag tog studenten, en av de bästa dagarna i mitt liv!



Känslan när man varit riktigt så där nykär!



Finns så mycket mer, men ni skulle säkert inte orka läsa allt. Så jag slutar här, lagom är bäst!


Be careful...
Postat av: Lillasyzter

haha ja de va tider det..

Postat av: pauline

vad är dian planer för idag?(:

2010-02-18 @ 09:49:53
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se