Is it for real?

Vi hamnade hemma hos mor min igår istället, där blev det pizza, fika och mys! Seriöst, vilka spenderar man alla hjärtans dag med bättre än sin familj egentligen?

Idag mår ja sjukt illa, kan nog bero på alla ångestdrabbade drömmar jag drömt inatt. Satt å glodde på "hemsökta hus", "ghost hunters" å alla möjliga "spökprogram" in till sent på natten. Jag är en sjukt lättskrämd person när de gäller allt som har me övernaturliga fenomen att göra, jag liksom skrämmer upp mig själv! Sen vet jag hur jag funkar när jag kollat på sånt, ändå gör jag det. Jag blir paranoid å tror att alla möjliga konstiga ljud är något övernaturligt, samtidigt drabbas jag av marddrömmar till högsta grad. Jag skrämmer liksom skiten ur mig själv kan man vell säga, ändå tycker jag att dessa program är intressanta utav bara helvete! En sak är ju säker, hade inte Mario varit här då hade jag aldrig kollat på skiten och OM jag nu hade det, då hade lätt någon i familjen eller vänkretsen blivit drabbade. Ja, för någon hade fanimig fått komma hit mitt i natten å sova med mig!



Vad tror ni? Finns de nå mer därute, något som vi inte kan förklara eller är allt bara påhitt?


Be careful...
Postat av: Freddie

jag tror det. min hund såg nåt inne hos mig på min stol .. han va helt borta! hörde mig inte...

Postat av: ...ANILE...ELINA...

Ja när man sett sånt och halvsover så kan man lätt tro att vanliga ljud är nåt annat.



sv: Ja verkligen



Ja man måste ju det, man lever ju bara en gång, men det är inte kul att ha så många kilon för mycket... gör att jag nästan ger upp dumt nog.



ok, men om du bara ska gå ner lite så är et nog bättre att bara öka på träningen lite och inte äta onyttigt i beckorna, naturdiet och sånt är mer när man vill ha en kickstart käns det som.

Jag vet inte... vad jag evt så är jag inte allergisk mot nåt i dom men min kropp kanske inte gillade att bara gå på flytande mat...



okey :) Jag måste nog också ta och städa... förstår inte hur edt kan vara så lätt att stöka ner :P

2010-02-15 @ 14:42:21
URL: http://anile.se
Postat av: amie

frågestund på bloggen(L)

2010-02-15 @ 19:58:16
URL: http://mestamie.blogg.se/
Postat av: simone

Ser ut som en människa, men kameran verkar inte ta så tydliga kort.. så :P

2010-02-15 @ 20:02:29
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: jennifer

svar; ah mycket äckligt!!! vanilkräm i är bättre

2010-02-17 @ 06:31:40
URL: http://ruckis.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se