I can't wait for tomorrow to come!

Snacka om att dagen har gått på fort och att jag är mer än slut just nu! Jag älskar barn, särskilt Marre. Men jag förstår inte hur man orkar vara förälder på heltid? Ta mig rätt nu, men vilket jobb det är! Fast jag vet att jag skulle klara av att vara "mamma" och att jag faktiskt är redo för det på det stadiet. Men ändå vill jag ha det bra ekonomiskt, kirrat körkortet, ha en egen bostad, samt gjort allt jag velat göra innan jag går in i det "verkliga" familjelivet.

Imorgon ska jag passa lillprinsen igen, något jag gör mer än gärna. Vi ska ha lika roligt som idag han och jag, busa å stoja! Varje gång jag tänker på honom fylls jag av glädje, för han är en riktig liten glädjespridare. Åh, det är verkligen sjukt hur mycket jag älskar den där lilla knutten!



Undrar om vi ska försöka få in några bra vinterbilder på honom imorgon?


Be careful...
Postat av: pimpXprincess

Åh, så sjukt söt! :D


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se