Happy valentines day!



Hoppas ni fylleskallar hade de gött igår och alla ni som tog de lugnans också för den delen! Jag hade de as mysigt hemma hos Mysan med henne, Liam och Cornelia. En riktig sån där bara mysa och äta gott kväll, I like it! Sånt behövs också ibland...

Idag blir det bara lugnt, jag å Mario funtar på att handla hem nå riktigt jävla onyttigt å svulla framför tv:n. Sen får vi se vad som händer, kanske har den här dagen nån speciell effekt på oss? You never know! Inte för att jag tror det, but still! Vet ju hur många ni är där ute som faktiskt tycker om och uppskattar den här dagen, så jag ska fan inte förstöra den för er bara för att mitt kärleksliv är lite åt pipsvängen!

Så vad ska ni hitta på idag, mysa med vännerna? Ha de extra romatiskt med parntern? Supa skallen av er? Fira med familjen? Njuta av er ensamhet?

Tell me bitches ;)




Be careful...
Postat av: pimpXprincess

Jag ska ha en helt vanlig dag bara :)

Ha det så mysigt!

Postat av: jennifer

ska spendera dagen som vilken dag som helst:P

2010-02-14 @ 15:59:41
URL: http://ruckis.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: hehe :) Fin bild på dig :)



Happy Valentines day :)

2010-02-14 @ 16:18:18
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Hoppas att du fick en helt okej dag iaf:) Själv skiter jag i den här dagen;) Vill jag mysa med någon kan jag göra det någon annan dag och inte just den 14februari bara för att någon har kommit på det;P



/E

2010-02-14 @ 19:34:23
URL: http://ericaperzzon.se
Postat av: Frida

Nej precis, kan bli lite små sur på dem ibland, som häromdagen då de säger att jag måste fixa sjukintyg, men varför lix :P hoppas bara de betalar skiten för det var fan inte billigt ...



Denna dag har spenderats med både familj, släkt och pojkvän :)



Hoppas du haft en bra alla hjärtans dag även fast det kanske inte är så bra nu! Hoppas ni löser allting :)



2010-02-14 @ 21:31:22
URL: http://snelponyhest.blogg.se/
Postat av: Anonym

det blev ingenting för min del.. hemma med familjen bara med god mat :) kanske inte ska säga att det är ingenting iofs.



ja, jag läser att det är svårt - tungt.. men jag hoppas för er att ni löser det till det bästa :) jag läser ju hur sund syn och sund förståelse du har för hur saker och ting är för er just nu.. och du verkar ha en sund inställning till vad som än kommer här näst. Det kommer att bli bra, allt kommer att ordna sig :) Se bara till att ta hand om dig själv i första hand, det behöver du nu när det är så jobbigt! hoppas ni hade det mysigt ändå :)

gonatt & gomorgon

2010-02-15 @ 01:55:49
Postat av: fanny

Vilken fin bild!:)

2010-02-17 @ 19:37:06
URL: http://ifanny.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se