I mitt rätta element!



Att bli mamma är det absolut bästa som hänt mig, har nog aldrig tidigare känt en sådan stark lycka som jag känner nu. Även fast man inte får den sömn man behöver och även fast jag tvingas gå upp halv sju en söndag morgon så njuter jag av varje sekund. Jag verkligen älskar det här livet, det är liksom här jag hör hemma. Tänk om jag vetat det tidigare? Då hade jag nog haft ett helt fotbollslag vid det här laget (skämtosido)

Jag förstår inte människor som inte vill skaffa barn, snacka om att dom missar något. För det är verkligen det bästa som kan hända en, ingenting kommer någonsin komma upp i samma nivå. Än värre är det för dom som verkligen vill ha barn men som inte kan få, för det är något som alla borde ha rätten till när dom väl känner sig mogna för det ansvarstagandet. Tur nog finns det i dagens läge bra många hjälpmedel och sen har vi ju adoption också som alternativ. But still, tiden när man är gravid är ju speciell den med. Redan då skapar man starka band till barnet, band som förstärks ytterliggare när man träffas för första gången.

En vän till mig skrev för ett tag sedan att Milo är ett praktexempel på gudagåva till son och vet ni? Hon har rätt, det är han verkligen! Han är den finaste och värdefullaste gåva jag någonsin fått, den viktigaste personen i mitt liv. Den jag älskar mest av allt och den jag skulle gå genom eld och vatten för.

Just nu sitter jag alltså vaken medans alla andra sover, Milo har också somnat igen å jag funderar på vad jag ska hitta på. Behöver städa, men att dra igång dammsugaren åtta på morgonen uppskattas nog inte av sambon. Ett annat alternativ är att hoppa i säng igen, ganska trött är man ju.


Be careful...
Postat av: pimpXprincess

Åh, vad söt han är!

Postat av: Tina

Sitter också och funderar på om jag skulle lägga mig igen. har gjort det ett tag och nu är kl 10. Börjar kännas för sent nu. ;P Dagen rullar ju på!

2010-12-12 @ 10:10:10
URL: http://aniit.blogg.se/
Postat av: Jennie - Stolt hundägare och blivande mamma

sv: Åh hej vännen!

Tusen tack, jag är så oerhört lycklig fast jag mår skit egentligen. Men denna lyckan är guld för oss :)

Haha jo jag har märkt det, saknar dig litegrann men förstår att du inte har tid herregud, Milo är ju en såååån sötnos.. Men vad kul att du ville skriva, det fick min dag att se lite bättre ut! =) Ta nu hand om dig och er alla där hemma, så hörs vi mera när tiden finns till! Kramar i massor

2010-12-12 @ 12:13:22
URL: http://jenniezen.blogg.se/
Postat av: paula

Din blogg är väldigt bra! Grattis till den lilla sötnosen ni fått! Kram!

2010-12-12 @ 14:37:49
URL: http://paulaweisz.blogg.se/
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Preci sådär känner jag med! Att vara mamma är det bästa som finns, och jag är så lycklig över att få chansen att vara det. Det är värt det varenda dag, varenda vaken natt och allt det tuffa som dyker upp :)

Att vara mamma är det jag är absolut bäst på!

2010-12-12 @ 22:20:36
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: S.

Han är underbart fin! :)



Lycka är att vara mamma, det bara är så! :D

2010-12-12 @ 23:37:05
URL: http://imyourheartache.blogg.se/
Postat av: Mia 18år - Mamma till William och Marcus

Jomen visst är det så. Den lyckan och kärlek som uppstår när ett barn blir till går inte att jämföra med något annat! Barn är verkligen små lyckobringare :).



Kram, Mia

2010-12-13 @ 00:23:30
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Postat av: Petra

Så fridfull han ser ut ;)

2010-12-13 @ 15:23:44
URL: http://dinpetraj.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se