The best christmas ever!





Nu har alla begett sig hemmåt efter en underbar jul här hemma hos oss. Jag är fortfarande proppmätt efter all mat, hur kommer det sig att man alltid äter för mycket? Att man aldrig lär sig...

Milo har fått en massa fint, tusen tack allesammans. Men helt ärligt så har nog jag fått den bästa julklappen av alla i år, för inget kommer någonsin nå upp mot min son. Han är den finaste och mest underbaraste, den viktigaste i mitt liv, mitt allt ♥

Jag hoppas ni har haft en fin jul allesammans, med en massa skratt och trevligt sällskap. Sen vill jag passa på att slänga in några rader till alla hemlösa, fattiga och alla som inte har någon familj att fira denna högtid med. Mina tankar går ut till er idag!


Be careful...
Postat av: SANDRA ACKEFFJORD

Varje jul brukar ett fik här i karlskrona njuda på gratis julmat till ensamstående, gamla människor som inte kan fira jul med sina skäktingar som bor långt bort, hemlösa, alla som behöver nöd. Sedan delar frälsningsarmén ut julklappar till barnfamiljer, hemlösa m.m. som behöver saker för att det inte har råd :)

Postat av: pimpXprincess

Vilken gullig liten tomte! :)

2010-12-25 @ 12:12:42
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se