Jul, jul, strålande jul...



Tidigare idag va vi på bvc, Milo har gått upp ett helt kilo sen han föddes och är nu 57 cm lång. Snacka om att det går undan! Idag har vi alltså haft honom hos oss i fyra hela veckor, helt galet är vad det är! Efter bvc drog vi två och pappa iväg till handens centrum för att handla in dom sista julklapparna, jag hittade det jag sökte så nu är alla klappar färdigköpta. Åkte även till citygross å handlade en julgran, så lite senare ska jag ta å fixa iordning den. Vem vet, kanske dyker julkänslan upp då? Jag hoppas det i alla fall, för jag älskar verkligen julen och allt den för med sig. Men i år har det varit så mycket annat att jag inte ens hunnit fatta att det snart är julafton. Mysigt ska det bli i alla fall, än mer för att vi ska vara hemma hos oss allesammans å fira den. Kan det bli bättre?

Psst! Har du något du undrar över så kan du lämna en eller fler frågor
HÄR!


Be careful...
Postat av: Yen

han är så söt! :) Hoppas julen blir fin och underbar,

Godjul och gott nytt år Nat,

Yen

Postat av: Sofia-mamma till Vilja född med läpp och käkspalt

Vilken sötis!

Lång kille!:)

2010-12-22 @ 21:02:07
URL: http://underbaravilja.blogg.se/
Postat av: emma

sååååå söt :)

2010-12-23 @ 20:59:15
URL: http://astromm.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se