I've got a superbaby!



Milo har bara vaknat två ggr inatt, sedan vid sjutiden imorse ville han inte sova mer så då va det bara att gå upp. Efter mat, blöjbyte och lite lek så sover han nu som en stock igen här på soffan, mammas lilla guldklimp. Visste ni att jag har en ganska lättlärd son? Redan när han va fem dagar kunde han lyfta på huvudet, han fäste blicken jätte tidigt och när han va runt en och en halv vecka lärde han sig att lipa när jag gjorde det framför honom. Han är även stark som bara den, det har till och med dom på bvc sagt. En riktig superbaby helt enkelt, min superbaby ♥

Just nu sitter jag å kör en poker, det har liksom blivit min nya grej. Jäkla farsan som får mig att fastna för en massa konstigheter, senast fick han mig att bli torsk på tradera. Mario höll på att bli tokig över allt jag satt å budade hem och nu är det alltså poker på pokerstars istället. Hoppas på att vinna en liten cosing denna gång i alla fall, det ser bra ut än så länge. Chipleader meaning "ledare över bordet" för er som inte hänger med i pokersvängarna. Måtte bara Milo sova vidare tills jag spelat klart, annars blir det jobbigt. I alla fall på koncentrationssvängen...


Be careful...
Postat av: Anonym

Du är så jävla vacker!!!

2010-12-17 @ 15:49:08
Postat av: Kul tips :)

Hej! Tänkte bara tipsa dig om en ny sida som en vän till mig startat! Tanken är att det ska bli en rikstäckande sida där man kan skicka in och få upplagt sitt nyfödda barn :) Kika in det på http://baabisbloggen.blogspot.com/ och visa upp ditt charmtroll :)

2010-12-17 @ 16:06:00
URL: http://baabisbloggen.blogspot.com/
Postat av: carrå - 19 år och mamma till Isabella

Åh det gjorde min bebis (alltså alla de där sakerna tidigt). Vi lipade jämt åt henne sen, hur kul som helst!. Hoppas allt är bra med er :)

2010-12-17 @ 21:09:18
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Postat av: jennifer (y)

Nej va söt hund! :D

2010-12-19 @ 09:34:05
URL: http://jenniiferbenjamin.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se