Körv e gött!

Jisses, vilken dag! Har haft fullt upp sen imorse och nu är jag verkligen helt tömd på krafter, hela kroppen bara värker och huvudet känns tungt som bly. Efter att jag hämtat lilleman på dagis gick vi hem och åt mellis, sen blev det en tripp till parken och till centrum. Efter det gick vi och hämtade Dizzan hos morsan, sen hem å grillade korv med bröd. Milos favorit mat, han skulle lätt kunna leva på bara korv. Jag skämtar inte när jag säger att jag nog aldrig ätit så mycket korv i hela mitt liv som dom senaste månaderna. Korvstroganoff, korvgryta, korv med potatismos, korv med bröd, stekt falukorv med makaroner, prinskorv,ugnsbakad korv, finsk korvsoppa, lunchkorv... You name it, så länge det är korv så spelar de ingen större roll. Jag klagar inte heller, korv är gott och lättlagat. Kanske inte det jag föredrar mest, men det gör inget, bara plutten är nöjd så... Ne ni, nu är det slutpratat om korv och mat överhuvudtaget. För nu ska två mätta tröttmössor slänga sig ner i soffan å bara ta det lugnt framför tvn. Har en känsla av att Milo kommer somna tidigt ikväll, jag med för den delen....


Be careful...
Postat av: Malin, Mamma till Zelina

Awwwwe vad stor han har blivit :D


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se