Inkompetenta idioter!

 

Spenderat hela fm på vårdcentralen, helt stört att dom ens får ha såna väntetider som dom har!?!? Milo är jätte dålig, han har feber, är förkyld, dålig i magen, äter inte och bara gråter och sover. Helt hemsk att se honom må så dåligt och jag önskar verkligen att jag kunde ta över allt på mig istället. Han har åkt på både öroninflammation och fått nån infektion i kroppen. Alla värden låg på tok för högt, ändå fick han ingen antibiotika? Han ordinerade Alvedon samt skrev ut nå droppar till öroninflammationen. Sen fick man höra det gamla vanliga, "blir han inte bättre måste ni komma tillbaka så tar vi fler prover". Men hallå!? Varför tar man inte alla proverna på en gång? Varför tar man inte det säkra före det osäkra? Inkompetenta idioter som bara vill spara in pengar är vad dom är! En sak är ju säker, blir han inte bättre så tänker jag inte komma tillbaka dit. Då åker jag in till Sachsska istället, där jag vet att man får rätt vård. Men jag hoppas verkligen att mitt hjärta blir frisk snart så vi slipper det.

 


Be careful...
Postat av: Chiara capodiferro

Jadu nattis satt i 4 timmars vänte tid idag på vårdcentralen, är JÄTTTEEEEEE sjuk men nej fick inge medecin eller nått. Idioter

2012-05-29 @ 19:00:53

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se