Yummie yummie in my tummy!

Varför denna olustiga känsla av att någonting hemskt kommer att hända? Ni vet när man får ont i magen och oroar sig utan att veta varför? Har känt så hela kvällen, inte kan jag sova heller trots att jag är galet trött.


 

Har bjudit på middag och haft myskväll här hemma tillsammans med Cornelia och Bella. Det blev grillning, en fräsch mozarella sallad, färsk spenat pasta och tre kalla såser. Sjukt gott! Jag bara älskar, älskar, älskar grillat! Kommer garanterat använda elgrillen flitigt framöver, att grilla kött och fisk tillsammans med en underbar sallad är en klassisk lchf kost och kommer därför passa mig perfekt. Fan vad jag längtar tills jag kommit i form igen, summer 2012 here I come!


Be careful...
Postat av: Anonym

stämde känslan in?


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se