Lite svar till er som frågar...

 

Har sett att ni är några som undrat vad jag är utbildad till och vad jag börjat jobba med. Jag är utbildad uska (undersköterska) med tanken att så småning om plugga vidare till antingen socionom eller barnmorska. Däremot är inget utav det aktuellt just nu, det är mycket som det är med att sköta barn, hund, hem och jobb alldeles själv. Men en dag, en vacker jävla dag då ska jag fullfölja mina drömmar! Om jag inte hunnit få nya då vill säga, haha. Just nu arbetar jag på en underbar arebetsplats som uska, vart tänker jag inte säga då jag inte vill beblanda blogg/privatliv med jobbet. Men jag trivs som bara den och har världens underbaraste kollegor.

Sen va det någon som undrade om jag och Mario blivit tillsammans igen och där är svaret nej det har vi inte. Finns det någon speciell anledning över att du frågar undrar jag då?

Även fast jag e sämst på att svara på kommentarer via era bloggar så läser jag dom alltid och försöker svara via inlägg så fort jag får tid. Så är det något mer ni undrar över så är jag bara en kommentar bort! Höhö!

Puss på nosen!


Be careful...
Postat av: Theresia

Kommer du och Mario bra överens nu när ni icke är tillsammans längre? Tror du att ni kommer bli tillsammans igen? Vad gör du om han träffar någon annan? Har du träffat någon?

2012-03-10 @ 12:07:11
Postat av: Emily

Varför låter du så dryg när du svarar? :S


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se