Working my ass off och längtar hem till min underbara son!

 

Efter att ha jobbat snart två veckor med bara en dags ledighet börjar jag känna mig lite matt. Idag kör jag ett dubbelpass, från 7-21 sen är det bara två dagar kvar tills jag får vara ledig åtminstone en hel dag. Den dagen ska jag spendera med Milo. Bara han och jag. Känns som jag fått alldeles för lite tid med mitt hjärta. Tänk om nån snäll jävel bara kunde sätta in några miljoner på mitt konto, så jag kunde slippa jobba så mycket och få spendera mer tid med den som betyder mest för mig. Fan va lätt allt skulle vara då! Kanske ska köpa mig en trisslott?

 


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se