Tjoho!

 

Hej hej bloggen! De va ett tag sen sist, men nu funkar ju blogg appen igen så då blir det förmodligen (kanske) lite bättre uppdateringar. (Som om jag inte redan va ur usel på de innan appen las ner, haha...) Har i alla fall jobbat häcken av mig de senaste dagarna. Nu är i alla fall en arbetshelg av fyra i rad avklarad. Jag undrar hur jag tänkte när jag bokade in så många extra pass? Bra med cash blir det i alla fall! Å trivs ju så bra där så det gör faktiskt inget, har blivit lite som mitt "andra hem" typ. Det känns i alla fall så ibland, hehe. Men tur är vell det, hemskt det skulle vara om man vantrivdes på jobbet liksom. Vilken jävla mardröm! Mer då? Spenderat all min lediga tid med Milo å på att bättra på brännan. Tränat lite, även om det inte känns så. Börjar känna mig lite små fet, haha. Men de blir det snart ändring på! Imorgon ska jag med Linda å rida ut på Teddan å Maya, kommer bli awesome! När Milo blivit större och ekonomin är på topp ska jag ha häst igen, det är en dröm och ett mål jag SKA uppnå. Så är det bara! Gissa om jag längtar tills den dagen jag kan kalla mig själv för häst ägare igen! Ne dags att hoppa i säng, ska upp vid fem imorgon och köra all in (som vanligt) på jobbet. God natt på er!

 


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se