Sjuklingen...

 

Jag å Dizzan ligger å myser framför tvn. Skulle ha jobbat idag, men har varit dålig sen i torsdags när jag kom hem från jobbet. Sov i nästan ett helt dygn, med feber, hosta, ont i lungorna. Kändes som jag blivit påkörd av en långtradare typ. Det första jag gjorde igår när jag vaknade var att gå upp till vårdcentralen, som vanligt säger dom att det beror på virus. Utan att ta prover elr något, helt sjukt... Men man borde vell vara van vid det här laget? Så fort jag blir frisk ska jag byta, det är en sak som är säker i alla fall. Känner mig fortfarande helt sänkt, pimplar Alvedon, hostmedicin, nässpray och te i hopp om att bli frisk fortare. Måste verkligen jobba, får ångest av att vara hemma. I need the money! Badly!!!

 


Be careful...
Postat av: Shopaholic ♥ Blivande mamma till tre!

det låter inge vidare, krya på dig!

Postat av: Emelie

Fin blogg du har :D

2012-07-18 @ 18:26:54
URL: http://JEdressage.blogg.se

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se