Sallys

Gårkvällen va underbar! Vi åkte in till gamla stan å åt på en italiensk restaurang (Sallys), rekommenderar den verkligen! God mat, mysig stämning, bra service och härligt sällskap. Kan det bli bättre? Vi har sagt att vi måste ut å göra det oftare, nästa gång blir det den där kubanska restaurangen som vi egentligen tänkt att gå till men som tyvärr hade stängt. Men det får vänta tills nästa lön, det kostar en hel del med en trerätters middag samt dryck ute. Men fan så värt det är! Särskilt när man blir bjuden, haha. Tusen tack Mario, och även till storebror och Malin för en underbar kväll ♥

 






Å innan ni börjar klaga på min mat så kan jag ju bara säga det att lchf dieten inte alls va något för mig, med andra ord; fuck it! Jag äter vad jag vill, när jag vill och hur jag vill! Att sitta å smälla i sig ostar å en massa äckligt fett fick min mage att gå på strejk och illamåendet att få fart. Fy fan vad äckligt! Kändes helt ärligt inte så där super nyttigt heller... Så nu kör jag mitt egna race, skippar allt onödigt socker och fett intag å satsar på mer grönt helt enkelt. Fast igår gick jag nog all in vad det gäller fet och onyttig mat, men de va det värt. Varenda kolhydrat, vartenda sockerkorn och all fett. Det va såååå värt de!

Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se