Så jävla dålig...

Men jag kunde inte låta bli! Dumma mig! Haha... Fick med mig ett leopardmönstrat linne som kommer vara grymt snyggt under den svarta kavajen, samt några nagellack. Köpte även en ur söt body och leksak till Cornelias lilla Casper. Ja för imorse kom han ut till världen å jag började störtböla när jag fick höra det från Conne, som vanligt typ. Jag och mina jävla tårar, haha. Att man ska bli så känslosam efter att man fått barn va? Tänk att min fina vän äntligen blivit mamma. Som jag längtar efter att få träffa honom! Hade jag inte behövt åka å jobba så hade jag tagit första bästa tåg in mot SÖS, haha.

 

 


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se