Piggelina!

Snacka om att jag har haft överskottsenergi hela dagen, inte en lugn sekund har det blivit. Har fått en massa gjort, lägenheten har blivit städad, tvätten tvättad, tog en tripp till handen efter att jag hämtat Milo å uträttade några ärenden. Väl hemma blev det middag, långpromenad, ett bad för Milo och sen drog jag och Blubba iväg å solade medans farsan såg till lilleman som låg och sov. Nu har jag diskat å plockat lite. Hurtilina! I know! But thats me, hehe. Nu blir det en dusch och sen i säng för imorgon ska jag å Blubban shoppa, tjoho!

 

 


Be careful...
Postat av: Anna - Ensamstående mamma till Saga & Freja-Gabriella

Vad härligt att du mår bättre!


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se