Nemen titta...

Vad världens bästa pappa kom förbi med innan han åkte iväg för att hämta Milo från dagis. Hoppas bara jag får behålla det, vill inte köra toahäng igen. För är det något jag verkligen hatar så är det att spy! Börjar känna mig lite bättre i alla fall, men det kanske beror på att jag inte vågat mig på att äta eller dricka något? Vi får la se hur det blir efter blåbärssoppan...

 

Wish my stomach luck, buhu!

 


Be careful...
Postat av: Anonym

Hej fining! Allt bra med dig hoppas jag :) Jag har en Dagens blogg tävling ASSKOJ om du är med!

Anmäl dig här:

http://saandriiiee.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-12.html#comment

Puss gulligull :)

2012-04-23 @ 19:04:29
Postat av: Becky

Du röker Marlboro ser jag ;) Själv är jag mer för Pall Mall :P Haha!



Fan vad tradit att ligga hemma och kräka, speciellt när man har barn. Vet hur det känns, men då har vi iaf varit två om att ha hand om dottern :(



Hoppas du vaknar upp pigg & glad imorgon, frisk och har en massa energi över till grabben din!



Kram Becky

2012-04-23 @ 19:34:17
URL: http://sincerely.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se