Helt utslagen...

 

Känner mig helt sänkt och har ingen ork till någonting. Har kräkts nonstop sen igår, får inte behålla något, inte ens vätska... Jag som skulle jobba idag och imorgon, jag som hade sett fram emot att komma till alla glada arbetskamrater och kollegor. Istället får jag sitta här hemma, knappt rörbar, med en ond mage och hungrig men utan att kunna äta något. Det är hemskt! Ännu värre är det att jag knappt har någon ork till att ta hand om min älskade son. Men Mario har varit här med honom och pappa med. Känns bara surt när han vill komma å leka och jag inte orkar. Han förstår ju inte att mamma är sjuk, mitt lilla hjärta. Hoppas jag blir frisk snart, för att vara sjuk är fan det värsta som finns. Särskilt när man har ett barn och ett arbete som behöver en.

Be careful...
Postat av: Jenny

Usch,låter inget vidare :/ Krya på dig =)


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se