Feeling good today...

Om man bortser från tröttheten som denna kräksjuka förde med sig. Egentligen skulle pappa ha lämnat Milo på dagis idag, men nu så är det han som kör toahäng. Enligt personalen på Milos dagis var det fler som varit sjuka under helgen. Jag är i alla fall glad att det är över för min och Milos del, han hade det ju natten mellan fredag och lördag. Stackarn!

Efter att jag lämnat mitt hjärta på dagis körde jag en pw hem å nu är jag och Dizziebizzie ute på en långpromis, verkligen super skönt! Just nu sitter vi i solen å bara njuter av lugnet samt kollar på en ryttare och hennes häst. Undra om Dizzan får får flashbacks från stalltiden? Det får i alla fall jag och jag saknar verkligen att ha häst. En vacker dag ska jag banne mig ha det igen.

image description

 

 

Ne nu blir det hem för att dra en städrunda, jag behöver göra av med all energi jag samlat på mig de senaste dagarna, haha.


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se