ABC

Weeeiii, jag tror, att jag börjar bli bättre - peppar peppar! Lyckades få i mig både blåbärssoppa och lite middag och än så länge har det stannat kvar i magen. Känner mig däremot fortfarande helt matt i kroppen och har värsta huvudvärken. Men vad gör det så länge jag slipper spy? Snart ska jag ta å svulla min favo glass, som by the way har varit borta från frysdisken i flera år (?) Hur fan kunde man ta bort den godaste blandningen utav tre genom tiderna? Hah?



Glassen påminner mig som fan om när jag va liten och va sjuk, då kom mamma alltid hem med den här glassen och för stunden så mådde man faktiskt mkt bättre. Haha, galet vad lite glass kan göra va? Får vell se om den ger samma effekt nu?


Be careful...
Postat av: Anna - Ensamstående mamma till Saga & Freja-Gabriella

Mumsigt värre, den måste testas!


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se