Svar från frågestunden.

Jag vet att det är känsligt och du helst vill glömma det men jag måste få fråga vad hände mellan dig o mario? skulle verkligen vilja att du svara!! <33 - För privat, det är något mellan mig och honom. Sorry!

Skulle man inte kunna få se hur din mage ser ut nu efter graviditeten? - Hade jag fått den frågan för några månader sen hade jag aldrig valt att lägga ut bilder, men va fan. Jag har kommit över det och accepterat min kropps förändringar efter graviditen. Positivt tänkande, det kunde ju liksom varit värre! ;)



Är du nöjd med hur magen blev? - Med tanke på hur stor magen blev när jag väntade Milo så tycker jag det är ett under att den ens kunnat dra ihop sig helt igen. Men dom där hemska bristningarna och naveln som typ korvade (?) ihop sig pga. att jag haft navelpiercing innan kunde jag ha skippat. Hade det inte varit för dom hade min mage sett i princip likadan ut som innan. Men tacka fan för att bristningarna i alla fall bleknar bort med tiden, kommer sola gärnet sen framöver! Å den där jäkla naveln kan man ju hoppas drar ihop sig, annars så finns det ju alltid kirurgi. Tur det! Mehe...




Hur ser du annars på din kropp om du jämför före och efter graviditet? - Som alla andra ser den, vackrare och perfekt före, hemsk men gjord med kärlek efter :) Haha! Nej men helt ärligt så bryr jag mig inte så där jätte mycket längre, det va värre i början men nu har jag accepterat att min mage inte kommer bli exakt som innan. Jag har fått det finaste man kan få och jag har fått uppleva det häftigaste en kvinna kan vara med om. Jämför man med det så spelar varken bristningar, korv-navel eller någonting annat nån roll. För vet ni, det är så VÄRT det! :)


Hur känns det att vara ensamstående? Det är tufft och ingenting jag trodde skulle ske, men samtidigt är det superkul. Jag får vara med och se varenda sekund hur Milo utvecklas, jag missar ingenting. Mario finns fortfarande med i bilden och hjälper till samt träffar Milo så ofta som möjligt. Så helt "ensamstående" är jag egentligen inte.

Varför har ni inte Milo veckovis? - Att jag har Milo helt är bara temporärt, då Mario tyvärr inte vaknar på nätterna när Milo vaknar. Så tills dess att Milo är så pass stor att han själv kan väcka Mario så kommer jag ha honom helt. När den tiden kommer så får vi se om vi kör veckovis eller varannan helg. Känner jag mig själv kommer jag nog ha jätte svårt att lämna ifrån mig honom, saknar liksom lilleman efter bara några timmar och lämnar jag honom över natten längtar jag nästan ihjäl mig. Men som sagt, det är något vi får prata om när den dagen kommer.

Tror du det tar mycket på ett förhållande att få barn, alltså va det därför det tog slut mellan er?
- Det är klart att det blir en väldigt stor omställning att få barn, all tid och ork går ju åt till Milo. Den lilla tid man får över ska man dela med både vardagssysslor, sambo, familj och vänner. Det är ganska svårt att få det hela att gå ihop så alla blir nöjda. Men som svar på din fråga, nej, det va absolut inte pga. Milo som det tog slut mellan oss. Utan det har med en helt annan sak att göra. Milo är och förblir det bästa som har hänt oss :)

Föresten, vad håller du på å gör i lägenheten?
- Har inte hunnit berätta det än, men Mario flyttade för ett tag sedan. Så jag har hållt på här hemma med att packa, gå igenom alla våra gemensamma saker, samt rensas en massa. Är fortfarande inte klar, det är inte lätt när man har lilleman som vill ha uppmärksamhet hela tiden. Men det får ta den tid det tar, nu är det i alla fall inte mycket kvar.


Be careful...
Postat av: Jen

hade inte velat byta bort barnen för att få tbax min gammla mage. ,som tur va fick jag inte någon ny/mer bristning med Tindra.

men visst fan saknar man sin gammla mage men dom bleknar o är bara en själv som ser dom sen eftersom man vet att dom finns där.

Postat av: Tina

Jag tycker din mage ser jättefin ut! :) Jag önskar att min såg ut sådär. Men jag får jobba på det så kommer jag dit! :) Bristningar fick jag med men dom har bleknat massor med tiden. :)

2011-09-19 @ 21:34:44
URL: http://aniit.blogg.se/
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

Du är lika fin nu som innan!<3

2011-09-21 @ 18:16:51
URL: http://julhaz.blogg.se/
Postat av: Emma, Mamma till Två

Hej gumman. Jag tycker din mage är jätte fin. Jag har oxå bristningar men dom har blekts bort, men man kan ju se dom ändå lite grann. Men jag skulle va glad om jag hade liknande mage som du har. Jag har inte direkt varit duktig när det gäller träning så jag har ju mej själv att skylla lite.. Men de ska ja ta igen.



Även om jag inte vet vad som hänt mellan dej o Mario mer än att ni seppat osv så förstår jag till stor del vad du går igenom. Jag har gått igenom det två gånger med två barn (olika pappor) och det är jätte tufft.



Jag finns om du vill prata :) Ställer gärna upp med att bara snacka lite skit.

Det är alltid skönt med vänner/familj som finns i närheten och som man kan "hålla" uppe pratat och humöret. Det hjälper massor



Massa kramar Emma

2011-09-25 @ 20:58:16
URL: http://mammatilltwo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur mycket gick du upp i vikt?

2011-09-30 @ 15:27:26

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se