Bara för att liksom...

En sak måste ni läsare lära er! För det första, det här är min blogg, på den skriver jag vad jag vill, när jag vill och hur jag vill. Min blogg tillhör kategorin "personlig" för er som inte fattat det, vilket innebär att jag skriver om mitt liv, vad som händer och vad jag gör. Genom åren har jag lärt mig att inte vara "för" personlig även om det ibland är svårt. Ibland skriver jag ut små delar som ni läsare kanske inte förstår och det är vell det som är meningen eftersom jag av respekt för andra dessvärre inte kan skriva ut hela sanningen. Även om jag ibland bara vill göra det om mycket så att ni ska förstå. Det finns ju tydligen många där ute som missuppfattar en hel del och skapar rykten som inte stämmer. Ovanligt? Nej, skitsnackare och falska människor kommer det alltid finnas. Man får vell se det positiva i det hela och glädjas åt att dom själva har så jävla trista liv att dom måste sitta å snacka om mitt.

Å som vanligt kommer "fel" personer ta åt sig utav det här, but whattaheck! Who cares!?


Be careful...
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

Hoppas det blir bättre, självklart ska du få skriva vad du vill på din blogg:)


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se