T/J

Kommer ni ihåg inlägget om mina jeans som blivit alldeles för stora? Hur som helst så fick jag två par splitter nya Tiger jeans av mamma, snällt va? Egentligen hade hon köpt dom till sig själv, men efter att jag provat dom och kärat ner mig i bägge (specielt dom här under) så lyckades jag även tjata till mig dom. Mehe! Tänka sig att jag kan ha hennes jeans nu, hon som är så liten. Vad fan hände liksom? Thanks världens bästa mami




Be careful...
Postat av: pimpXprincess

Vad snällt :)

Postat av: Sofia-mamma till Vilja

Jag blir alltid lika chockad när jag kan ha "små" kläder (i mina ögon,kanske inte i andras) igår köpte JAG en tröja i storlek 38. Nyss vägde jag över 40 kilo mer och hade storlek 50(!!). haha.

2011-09-15 @ 08:07:14

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se