JUICYGOSSIP.SE




Sveriges största skvallerblogg gossips.se är tillbaka på
http://juicygossip.se


Inte nog med att den bästa skvaller bloggen genom tiderna äntligen kommit tillbaka (som jag väntat, spanat och väntat, haha) så har det även kommit upp en otroligt rolig tävling där 2 st har chansen att vinna en Iphone 4. Självklart hoppas jag att jag får bli en av de lyckliga vinnarna, om inte så önskar jag två stora grattis till dom som vinner :) Men under tiden håller jag både fingrar och tår, skulle verkligen behöva muntras upp lite mitt i allt detta elände jag går igenom just nu :)

Va med och tävla ni också vettja!


Be careful...
Postat av: Jenna~ Det kan aldrig bli för mycket rosa.

Hejdär :)

Allt bra med dig? :)


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se