En lycklig jävel!


Allting runt omkring börjar lösa sig och jag mår så jävla bra, ni anar inte! All den där stressen och oron jag hade tidigare har varit förgäves, för allting har flytit på. Nästan för lätt om jag ska vara ärlig. Men det känns bra och jag är lycklig. Jag har så många fina människor runt omkring mig så ni anar inte, tack för att ni funnits där, lyssnat och gett mig en axel att gråta ut mot när det varit som svårast. Det har hjälpt mig och gjort mig starkare än någonsin, ni är såna fantastiska människor och jag är så otroligt glad och tacksam över att jag har er i mitt liv ♥

Denna dag har gått åt till att baka en massa å städa, världens bästa pappa ställde upp som barnvakt i några timmar så jag hann få allt gjort. Milo är en riktig "moffagris" så han blev bara glad, imorgon får dom spendera några timmar tillsammans även då så jag hinner göra mig iordning och smälla ihop alla tårtorna som ska göras. It's gonna be awesome! Nu däremot ska jag hoppa in å ta en dusch för att sedan slänga mig i säng. Sleep tight!


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se