23 years old.



Jag kan härmed säga att GRATTIS till mig som får åka exakt alla kryssningsfärjor själv numera, åldern är inte längre ett problem. Hehe! Fast iförsig har det aldrig varit något problem heller, but still... Ni kan ju ge er fan på att det kommer bli en hel del kryssningar framöver för fröken Sjöbeck, jag älskar att kryssa, älskar livet på vattnet. Ska nog fan införskaffa mig en båt när ekonomin tillåter å spendera hela nästa sommar i den med Milo och Dizzie. Att jag är värdelös på att köra båtar pratar vi inte om, haha! Nej, skämtosido. Men man kan ju alltid drömma, eller hur? I framtiden ska jag ha en egen båt och någon som kan köra den åt mig, haha!

By the way, Milo sov hela natten utan att vakna en enda gång. Det va nog hans present till mig, att han sen envisades med att gå upp innan sju och inte ge mig sovmorgon är en annan femma. Men va fan, man får inte vara kräsen utan nöja sig med det lilla man får. Att få en hel natts sömn va verkligen bästa presenten, han vet vad jag behöver min son ♥

Har blivit bombad på både fejjan och mobilen av folk som vill gratta mig, så som det ska vara när man fyller år. Så tusen tusen tack för det, I appreciate it! Nu ska jag ta å lägga på ett kol här hemma, tvätten hängs inte av sig själv och alla Milos leksaker hoppar inte in i lådorna självmant. Ha en grym dag allesammans, för det tänker fan jag ha!


Be careful...
Postat av: Jenny

Grattis grattis =) Hoppas du får en supermysig födelsedag med din söta lilla son :D

Postat av: ERICAPERZZON

Supergrattis tjejen!:)



/E

2011-09-30 @ 14:38:37
URL: http://ericaperzzon.se/
Postat av: Tina

Grattis på födelsedagen! =)

2011-09-30 @ 21:05:46
URL: http://aniit.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Grattis i efterskott! :)

2011-10-01 @ 21:21:11
URL: http://www.pimpxprincess.se/
Postat av: Sara

grattis i efterskott :)

2011-10-03 @ 18:11:26
URL: http://saramn.com

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se