Make me up!



Här är jag, hej hej... Har precis gjort en sminkning som jag ska ha på halloween partyt nästa helg. Den vart grym, med betoning på GRYM! Synd att den inte gör sig rättvis på bild, i alla fall inte med den här värdelösa webcamen. Här ser allt bara jävligt utsmetat ut på nå konstigt sätt... Jag skulle ju kunna ta en bild med digitalkameran, men det har jag verkligen ingen ork med just nu... Det blev i alla fall en svart-lila sotning, resten får ni använda eran fantasi till. Om ni nu har någon... Å ja, jag va bara tvungen att puta med läpparna på bilden. För det är sånt jag gör... Putar med läpparna å ser söt ut, kind of...


Be careful...
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

jättefint:)

Postat av: S.

du lyckas fan alltid bli så jävla snygg på kort! Även om det är suddiga. Hur fan lyckas du människa? :O



Hoppas allt är bra med er. <3

2011-10-19 @ 18:01:25
URL: http://imyourheartache.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se