Så jävla dålig...

På att uppdatera den här satans bloggen så det är sjukt! Men va fan, det är inte konstigt. Att vara ensamstående är lika med noll tid till annat än Milo, Dizzie och hemmet typ. Sen kommer nog familjen och vännerna och sist men absolut inte minst; mig själv! Jaja, jag klagar inte i alla fall det är det bara ni som gör, höhö. By the way va jag å mami iväg å gjorde naglar i måndags, dom vart as snygga! Får la se om jag lyckas hinna ta kort på dom å slänga in här mellan allt busande, promenerande, tvättande, städande och matlagande. Kanske kanske... Nu ska jag i alla fall hoppa i säng, är helt slut efter en lång och stressig dag med på tok för lite sömn.

Bjuppar på lite ögongodis från i lördags så länge, enjoy!

 
 


Be careful...
Postat av: D

du har så fiiint hår =) tjockt & långt, har du extensions ?

2011-10-06 @ 01:59:24

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se