&%¤""#!



Jag är så arg, så jävla förbannad. Det liksom kokar inuti mig och allt på grund av en jävla tvättmaskin! Den skulle göra mig glad, inte på sånt här jävla humör. Helst av allt vill jag bara ta den å kasta ut genom badrumsfönstret. Men den är både för stor för att komma igenom och för tung för att jag ska lyckas med något sådant. Nu står den där och varje gång jag går in i badrummet så stör jag mig lika mycket på den. Jag vill bara spotta på den, slå på den å skrika på den. Jag vet, jätte töntigt. Men efter att ha hållt på med den i flera timmar å försökt allt möjligt så ruttnar man. Jag som hade planerat att tvätta upp allt här hemma, städa, ta ett bad i lugn och ro, lägga ansiktsmask och hårinpackning. Istället har hela dagen gått åt till den där! Till råga på allt har ja nå förjävla ont i visdomstanden också, va fan gör den för nytta liksom? Lika jävla onödig som den där trasiga helvettes tvättmaskinen är vad den är. Bara är där och irriterar, ändå skillnaden är vell att den gör ont...


Be careful...
Postat av: Nina

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se