Party party!

Som jag nämde i ett tidigare inlägg så ska vi ut å roa oss på lördag för första gången sen Milo kom, eller ja första gången sedan jag fick reda på att jag va gravid kanske man ska säga. Min storebrors brutta fyller 30 så det blir 30 års fest med tema 80-tal, kommer bli grymt roligt! Milo kommer vara hemma hos sin mormor som ska passa honom över natten, känns nervöst! Men jag vet att mamma kommer klara det galant, hon har ju lyckas med mig och mina bröder så vad har jag att oroa mig för egentligen? Fast det är klart att det är nervöst när det är första gången han ska sova borta över hela natten, sen kommer jag sakna honom nå galet mycket också. Min lilla plutt!

Va ju i Handen idag med brollan och Blubban, vi hittade det sista till på lördag. Våra outfits kommer vara nå sjukt snygga, thats for sure! Kan inte visa er vad, det får ni se på lördag. Men ovanför har ni ett smakprov på vilka färger det handlar om, mehe!


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se