Iväg till BVC!



Milo sover å jag har passat på att ta en massa egopics med webben, snacka om usel kvalitè. Likadant vad det gäller min digitalkamera! Jag är verkligen i stort behov utav en bättre kamera, helst en systemkamera. Någon där ute som känner sig villig att spendera några tusenlappar på mig? Inte? Nehepp...

Jag och Milo ska i alla fall tralla ner till BVC snart för den vanliga "månadskontrollen", ska bli spännande att se hur mycket han gått upp i vikt och hur lång han är nu. Berättar mer om hur de gick senare, ska ta tag i kommentarerna då också å slänga in bilderna från 80 tals festen. Haha, fan så dålig jag är!


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se