Home sweet home!



Jag vet att ni är många som är nyfikna på hur det ser ut hemma hos mig och jag vet att jag sagt att jag ska visa er. Däremot vet ni att jag är världens bästa person på att skjuta upp saker å ting vid det här laget. Kollade igenom bilderna och hittade denna, här får ni i alla fall en skymt av hur hallen ser ut. Ett litet smakprov typ. Den som väntar på nå gott...


Be careful...
Postat av: Sara

Vad roligt :) min dotter är fortfarande lite kräsen vad gäller maten men gillar verkligen efterätterna.

Hon blir 5 månader på måndag faktiskt, tiden bara rusar iväg :) kram

Postat av: Madelene

Ni har så otroligt fint hemma kusin! Vet att jag sa det till mamma efter att jag vart hos er att ni har så personligt och jätte fint hemma! :) <3

2011-03-30 @ 19:53:33
URL: http://Finest.se/madelenes
Postat av: Jennie - Stolt matte och blivande mamma

sv: Vi får se vad BM säger nästa gång vi ses, just nu är det så mycket och jag blir bara mer ohc mer stressad över allt. Vilket då gör allt värre! Men jag försöker stå ut och hålla emot, ibland blir det för mycket. Jag kan inte hantera allt!!



Jag vill också se hur det ser ut hemma hos er :) visa visa visa..



kramar

2011-04-03 @ 22:43:24
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se