.



Ni undrar säkert vart jag tagit vägen? Hur håret blev? Hur min helg har varit?
Jag har haft så mycket att göra att jag inte hunnit slänga in ett endaste yttepytte inlägg! I fredags fixade jag ju håret hos Annelie, det är as snyggt nu! Ska försöka ordna en bra bild på det imorgon så ni får se! Senare åkte jag hem till Cornelia å käkade tacos och sen va den fredagen över. Igår va jag hos Mysan på "klädbytardag", riktigt mysigt! Fick med mig några snygga plagg hem också och förhoppningsvis hittade dom andra sötnötarna nå fint dom med. Sen va typ lördagen slut den också... Idag har jag STORSTÄDAT å då menar jag verkligen storstädat! Ni vet när man dammsuger rent i alla skåp, skrubbar varenda vrå osv. Så nu luktar det fränt här hemma och ser ut som ett hem igen. Jag hatar när det är rörigt, det är de värsta som finns! Mamma tycker att jag blivit så pedant sen jag flyttade hemifrån och förstår inte hur det gick till med tanke på att mitt rum oftast såg förjävligt ut när jag bodde hemma, tur nog att man växer upp med tiden. Sen är det ju alltid annorlunda när det är ens eget hem, här har man ju ingen mamma som går å plockar åt en. Haha! Ne men jag tycker det är roligt att städa, så länge jag kan fortsätta tills jag känner mig helt klar och inte behöver avbryta mitt i allt. Så då får man passa på att ta det under helgerna när Mario är hemma så han kan ta Milo...


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se