Dag 9 – Min tro.

Jag har ju helt glömt bort den där månadslistan jag påbörjade, så det är nog likabra att jag kör på med den på en gång igen.



Jag har ingen specifik "tro", jag tror varken på gud eller djävulen. Däremot tror jag att allt som händer har en mening och att det är vi själva som skapar våra öden. Jag tror verkligen inte att det sitter någon gubbe där uppe som styr å ställer över oss alla. Hade det varit så hade han nog varit smartare än att skapa så mycket våld och hat i våran värld. Jag tror inte heller att man hamnar i helvetet om man gör nå grövre brott, utan att vi alla går samma väg oavsett hur vi levt våra liv.


Be careful...
Postat av: Anonym

Det är snarare människorna som skapar all våld och hat.. Kan du verkligen sluta existera? Tror du på vetenskap? Pröva med att jämföra vetenskapliga artiklar med Koranens innehåll någon gång. Du skulle få dig en chock.



Råkade hamna här av en slump. Världssöt bebis by the way!:)

2011-04-04 @ 01:01:24

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se