Dag 6 – Min dag.



Idag mina vänner är jag på strålande humör, kan man vara annat när solen skiner som den gör? Har precis avnjutit en lugn och skön kaffestund på ballen medans Milo ligger å sover. Ska snart hänga lite tvätt och ta hand om disken, om nu inte Milo hinner vakna innan förstås. Sedan väntar jag på att Sebbe och Blubb ska komm förbi, ska prata med blubban om hur vi ska klä oss på Malins 80-tals fest som är nästa helg ocså. Har kommit på värsta balla outfiten! Sen om hon gillar iden återstår att sen, men det tror jag nog. Så har i alla fall min dag sett ut, härliga tisdag!


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se