Dag 1 – Presentera mig själv.



Mitt fullständiga namn är Nathalie Linnea Sjöbeck, föddes en hösdag 1988 på Huddinge Sjukhus. Är en föredetta partypingla som växt upp och mognat för att nu vara en riktig hemmafru och nybliven mamma till världens underbaraste son Milo. Är tillsammans med Milos pappa Mario sedan två och ett halvt år tillbaka, vi bor alla tre i en lägenhet söder om Sthlm tillsammans med våra två fyrbenta vänner. Dizzie en rottweilertik på 9 år och Gucci våran lilla chihuahuahane på över ett. Dagarna spenderar jag här hemma med Milo och oftast farsan min som för tillfället bor här hos oss, ibland dyker det även upp nån kär vän eller så drar jag och Milo ut på äventyr. Jag älskar att shoppa med allt vad det innebär, inredning och att spendera tid med familjen. Mysiga hemmakvällar tillsammans med mina älsklingar uppskattar jag mest även om det är kul att dra en runda på stan med polarna nån gång emellanåt. Jag ser mig själv som en väldigt stark och ärlig person med hjärtat på rätta stället!


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se