Back to the eighties!



Va ju på 80 tals fest i lördags, dagen gick på så fort så jag hann inte slänga in ett enda inlägg. Igår tror ni säkert att jag va bakis, men nej det va jag faktiskt inte. Är nog segare idag om jag ska vara ärlig, däremot va jag inte inne på datorn någonting utan spenderade all min tid tillsammans med Milo. Jisses vad jag saknade honom! Allting hade i alla fall gått bra hemma hos mamma, han är så snäll så min lilla son. Vi hade det jätte skoj på festen, kommer slänga in massa bilder senare. Nu får ni nöja er med ett smakprov, för fan så snygg man va. Haha! Det roligaste va nog att vi drog till Olearys efter, förstå hur folk glodde! Tur att jag hade Blubban som såg likadan ut, vi va liksom färgklickarna där inne.


Be careful...
Postat av: Tina

Nellie spyr oftast ingenting alls efter hon har fått mat/välling eller gröt. Så jag tror att det kommer bli bättre när vi helt gått över till mat. Men det är klart ligger hon på mage direkt efter hon ätit så kommer det upp. Annars går det bättre. :)

Postat av: sofia linnea - mamma till mio

tack snälla... jo då skapligt, jobbigt bara att va ensam om allt när man är van att alltid vara två. Super fin du va på bilderna :) allt bra sj?

2011-03-21 @ 11:04:53
URL: http://sossomarkskog.blogg.se/
Postat av: Tina

Det brukar oftast göra det. Jag testade först morot och potatis samt palsternacka/potatis pure. Köpte även Nestles milda havregröt från 4 månader. :) I början får man ge 1 tsk för att vänja dom och deras mage. Sen fick hon även lite olika fruktpureer såsom mango och katrinplommon. Det får hon än idag då deras mage kan bli hård. Har lite problem med det nu. :/ Nu har det gått tre dagar sedan hon bajsade.



Ska du snart börja med smakisar till Milo? :)

2011-03-21 @ 11:10:28
URL: http://aniit.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se