Thada!



En sån här elgrill kom farsan hem med tidigare idag, snacka om att den kommer användas flitigt i sommar! Tusen tusen tack världens bästa pappa ♥


Be careful...
Postat av: Julia

Åh vilken snäll pappa:D



Sv: åh tack så jättemycket för att du rösta:D hoppas hoppas på att vinna nu!:)

Postat av: REBECCA

- Okej härligt! :)

Idag har jag ju bilat till Norge och när jag kom fram så la jag mig i poolen och stekte, underbart! :)

Är jätteglad för jag har internet här också så jag kommer att kunna uppdatera medan jag är här ^^ hihi.

Händer för dig i veckan då? Kram

2011-07-05 @ 22:23:50
URL: http://magicstory.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se