Svar på tal!



Vad har du för vagn? Den vagnen som vi använder just nu är den ni ser ovanför, en Hoco Travelight. Vi köpte den från Jollyroom.se då den va nedsatt från 5000 till 3000. Nu har dom däremot sommarrea på just den vagnen, 2495 riksdaler kostar den nu. Löjligt billigt för en så pass bra och enkel vagn tycker jag! Känner ni er sugna? I såna fall kan ni bara klicka er in
här.

Sen har vi en Focus Duo också i svart/beige och hur mycket jag än gillar den vagnen så va den nå fruktansvärt stor och klumpig. Den står alltså nere i källaren nu å väntar på att få komma upp till vintern. Ska testköra bägge vagnarna när snön kommit för att se vilken som är bäst att köra med.


Be careful...
Postat av: valeria<3 Mamma till prinsen Williot!

Här kör vi på en emmaljunga edge duo! Och som jag är nöjd! Men nästa sommar kommer vi nog skaffa oss en lite enklare vagn vi med! =) Men nu då han är så liten passar denna utmärkt! =)

Postat av: Mariah (Mamma till Cornelia)

Jätte fin vagn =) Jag letar efter ny då min gått sönder. Jo tack det är bara bra me mej, lite trött bara, men är väl så man ska ha det när man är småbarnsförälder ;)



läste om att ni har problem med sovrutinerna, har ni testat att som sagt gå upp tidigt på morgonen sen låta honom sova lite på dagarna? Kan vara tänder också kanske?

2011-07-12 @ 08:39:34
URL: http://alovewithoutend.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se