Myspys!



Har haft en jätte mysig morgon tillsammans med Mysan å Milo, hon kom strax innan nio å åkte nyss så vi har hunnit med bra många koppar kaffe och en massa prat. Bland annat om allt roligt vi ska hitta på med smågrabbarna när dom blir lite större, alla ställen vi ska besöka och om hur det kommer vara när dom växer upp till våran ålder. Bägge två fick nog lite åldersnojja där, tänk att dom kommer se oss så som vi ser våra föräldrar. Det är ju våra mammor och pappor som är dom "gamla å visa", att våra barn kommer se oss på samma sätt känns sjukt. Jag menar, jag känner mig fortfarande ung. Å det är jag ju också, 22 barre är ju ingen ålder direkt. But still, snart är jag 40 med en son på 18. GALET! Jaja, kan nöja mig med att jag kommer vara en hot mami i alla fall. Hon som alla polare spanar in, hehe!


Be careful...
Postat av: Essiiica

mys sovit gott?:) nej hemma nu bara faktist försöker att hitta någon film att kolla på hehe


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se