Illustrerad bild på Milo.

Spanade in min blogghotmail tidigare idag, något jag inte gjort sen jag slutade blogga? Hur som helst har den här söta tjejen skickat in en illustrerad bild på Milo. Gulligt va? Jag uppskattar verkligen all tid ni lägger ner och allt fint ni skickar, ni är bäst!



Vill du också skicka in en bild eller bara skriva några privata rader? Gör det då till [email protected]


Be careful...
Postat av: Essiiica

Tack söt:) va skönt, händer det något kul under veckan da?

Postat av: Erica Nylund

sv: nja inte så värst roliga saker, själv?<3

2011-07-12 @ 01:26:08
URL: http://eriicasvardag.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: Jo de va så lite, han var ju bara för söt att jag behövde rita av honom ^^ Kul att du börjat blogga igen! Allt är bra här, hoppas allt är bra med dig och din familj. Kramis

2011-07-12 @ 22:58:20
URL: http://palmarsdotter.blogspot.com/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se