Hurtbullen!



Idag gott folk har jag varit en väldigt upptagen flicka, så upptagen att jag inte ens hunnit sitta vid datorn. Älskar såna här dagar, dom får mig att känna mig levande på nå sätt. Det började med en fika hemma hos älskade "extramorsan" Pia som jag inte träffat på bra länge (om man bortser från den där dagen vi stötte på varandra vid centrum). Sedan blev det hem, en långprommis med Dizzan. När Mario kom hem drog jag och Blubb upp till mamma å sedan körde vi tre ett hårdpass med afrikansk dans. Jävlar vad svetten rann och jävlar vad den kommer börja rinna framöver. För nu ska vi börja hårdträna och kilona ska rasa bort! Bye bye alla godsaker och fettismat, syns när jag blivit smaler igen! Därefter drog jag å Blubban till Golfhallen å solade och sen tog vi en promenad till Rudan för ett kvällsdopp å lite simning. Jävlar vilket håll igång det varit, en riktig liten hurtbulle! Japp, jag är på G nu. Så jävla taggad att rasa i vikt att ingenting kan stoppa mig!

Väl hemma igen tog jag ett avkopplande bad med ansiktsmask och hårinpackning. Jag kopplade bort all stress runt omkring och bara njöt för en gångs skull. Nu väntar en god natts sömn och imorgon kommer det vara en pigg och hurtig mamma som vaknar upp... Förmodligen med träningsverk, mehe!


Be careful...
Postat av: Mariah (Mamma till Cornelia)

Äntligen bloggar du igen, massor att läsa nu =)



Go girl!


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se