Gucci...



Morsning korsning, idag fick jag sovmorgon till klockan ett. Like what the fuck? Jag har inte sovit så länge sen jag va gravid typ, men jag behövde verkligen det! Däremot känns det surt att hela dagen gått, vi som skulle åkt å badat. Nu hinner vi inte det eftersom vi ska åka å hälsa på Gucci vid femtiden idag. Ja just det, det vet ni ju inte om - att Gucci har flyttat... Kan säga er att det var bland det svåraste och jobbigaste beslutet i mitt liv, men det va de rätta beslutet för honom. Efter att vi fick Milo så blev han som en liten exorcisten. Jag driver inte, han skällde åt allt och alla, attackerade alla som kom nära och vaktade till tusen! Nu är han hos en väns mamma som tränar och är jätte duktig med hundar. Han bor i ett hus, har en liten tax-polare, följer med både till jobb och stall och aktiveras för fullt. Det bästa är att han känner sig lugn och trygg med hon som tog honom, det är inget skällande, inget vaktande alls hos dom. Synd bara att han inte kunde vara så här, men vissa hundar fixar helt enkelt inte när det kommer en bebis in i familjen. För honom blev det så att han trodde han behövde vakta Milo hela tiden, i längden blev det både jobbigt för oss och Gucci. Så jag vet att jag gjort rätt, jag vet att jag gjorde det som va bäst för han. Men fan som jag saknar den där lillterroristen! Han kommer föralltid ha en speciell plats i mitt hjärta ♥


Be careful...
Postat av: Mimmi - 26 dagar till BF!

Åh vad skönt att allt funkar med honom i nya hemmet :)



Allt är bra med mig, börjar bli rätt tungt nu i värmen dock :)

Men är ju bara ett par veckor kvar..

Postat av: pimpXprincess

Vad tråkigt att behöva ta ett sådant beslut :/ men otroligt bra att han kommit till ett så bra hem nu.

2011-07-03 @ 18:30:49
URL: http://www.pimpxprincess.se/
Postat av: Grodan

Åh, vad tråkigt :/ Men bra för honom tycker jag! Starkt av dig att kunna ta det beslutet!

2011-07-04 @ 11:56:41
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se