En riktig liten gambler!

Ehm, det blev inte alls som jag tänkt mig ikväll heller. Skulle ju komma i säng innan tio, remember? Men istället fastnade jag på en pokersida där jag spelat blackjack och vunnit mer än det tredubbla som jag satte in, grym or what? Men slutade när det gick som bäst och fortsätter imorgon istället när jag har tråkigt, annars är det lätt att man fastnar å spelar bort pengarna istället. Det vore jue förjävla tråkigt! Sen när jag kommit över 1000 riksdaler så kommer jag sätta in dom rätt på mitt konto, å tro mig det är inte långt ifrån!



Nej, ni behöver inte oroa er. Jag kommer inte bli beroende, så jävla kul är det inte. Känner jag mig själv rätt så kommer jag tröttna efter några gånger som med allt annat. Nu ska jag i alla fall sova, å drömma om alla stålar som kommer flyga in på mitt konto så småning om - hehe. Nathalie - den nya pokermästarinnan!


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se