Det är smart att vara efterklok...

Just nu är jag så jävla arg på mig själv, varför? Jo jag satte in en hundring att spela poker för och förlorade hela jävla skiten, observera nu att jag sa till mig själv sist att INTE gör det misstaget igen. Men va fan tänkte jag, idag har jag tur, idag vinner jag. Jo tjena! Jag förstår att folk blir beroende, eller i alla fall hur dom tänker. Men vet ni, detta var med handen på hjärtat sista gången jag gjorde det misstaget. Absolut sista jävla gången!

I brist på annat bjussar jag på en förjävla snygg bild på mig!




Hahahahaha, jag dör av skratt lika mycket varje gång jag ser den.


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se